多多表情

2013年6月22日 星期六

2013年2月5天閃遊大阪の返港

Day 5 : 15-Feb-13 (Fri)

離開了奈良返回難波這邊其實都唔知食乜好,只是想食完就可以獨自去偷歡,最後是但入了這間自由軒食咖哩飯

午飯時間真是很多人,全店滿座,幸好我倆都即時有位,不過日本人慣性食完即走,所以就算等位都不用太久

味道普普通通啦,我還是喜歡香口的咖哩,食飽飯後就對錶進行下一項任務 ,今天已是最後一日,係最後衝刺的機會,按慣例都是各自去尋覓心頭好,我也滿心期待架,都係果句,好似好耐無買過野,好想買野好想買野好想買野呀 ))))

不過經過約3小時努力奮鬥後,唉! 戰績很唔理想 D太貴買唔落手,但其實主要原因是款式一般,不能令我有掃貨的感覺 ,所以最後買得好少野,睇怕都係乖乖地返回酒店等M君啦

M君重遇後便馬上去食Dinner,食埋呢餐就要出機場返港了,都是無乜Idea之下就是但入了呢間かみなり家 心齋橋店,時間尚早,大把位

臨走時都要碰碰杯與大阪say goodbye
叫了一個炒麵,當然是炒好攞過來,而枱上的鐵板只用熱力keep住食物的溫度,不是給我們自己下廚,這也不錯,食物不會很容易凍
再來一個心齋橋名物 (店舖說的)
食完之後就返回酒店取行李出機場,每次旅程最低落的時刻 5天時間過得真快
到達機場後當然是去Check in,人龍不算長,很快便搞掂
由於我倆的習慣是早到機場,不喜歡時間教到很趕那種,所以係機場內周圍逛逛後都仲有時間食幾件壽司,味道就差一大截,不過都預左的
這個短時間內決定走一轉的旅程已完滿結束,今次大阪の旅最開心都是係城崎溫泉取到一番札 ,而且有馬溫泉不錯 ,只可惜只是逗留日數太少,未能浸多些溫泉,下次一定要補數 ,否則係平常生活的操勞或工作的辛勞點去減壓,癲咗點算,癲咗就唔識plan行程,後果不堪設想

食物方面好像無以往咁好味,壽司也一樣,神戶牛雖算OK,但也不覺一食難忘那種,可能帶有名氣自然對牠的要求高一點



沒有留言:

張貼留言