多多表情

2013年4月10日 星期三

2013年2月5天閃遊大阪の有馬溫泉

Day 3 : 13-Feb-13 (Wed) 陰/晴
由於今早需係大阪駅搭有馬エクスプレス(巴士)去有馬溫泉,咁又想早點到大阪駅搵下乘車處,所以一早8:00已經食早餐,依舊是去LOTTERIA食個早餐先


 
我倆到達大阪後很順利容易就搵到乘車處,班次一目了然,稍後便於號侯車處上車,由於我地之前已係JR綠色窗口預早買定車票,所以一定有位啦,不需現場才買,見還有時間,周圍逛下啦,不過可惜太早了,無咩野睇,那麼乖乖地返回侯車處等上車吧!
 





 
巴士終於到達了,我地把車票給了司機叔叔就隨即按指定編號坐底,M君突然想起 ... 腳架呢,因平時很少隨身帶腳架,所以一個唔留神就遺忘了它,好彩醒覺得早,腳架只是放咗係侯車處的凳上,M君馬上落車取回,如一直忘記的話就慘了,支腳架是新買的,一次都未用過,連牌也未剪

9:40(大阪) → 10:45(有馬溫泉)【有馬エクスプレス号】 (¥1330)
 
10:45 到達有馬溫泉了,天色帶少許陰,但沒有下雨已不錯
 
 
咁早又未可以check in 取房,我倆先放低背囊 keep係酒店處,然後才慢慢逛下有馬溫泉這個地方,今次一早來到目的地,時間上就好用得多,又可以慢慢行,又可以行晒自己想行的地方


呢日係有馬溫泉反而遇到大部份遊客都是香港人,普通話的聲音並不多,反而城崎溫泉就相反,接近只聽到普通話,廣東話甚至沒有咁制,有馬溫泉距離大阪並不算不遠,車資亦不算貴,絕對適合短程旅行又想浸一轉的人,而且是日本三古泉之一喎,我倆當然亦都要浸一浸啦



不經不覺左逛右逛之下見到有一店舖有神戶牛飽賣,異話不說就即買來食,橫掂明日才去神戶,暫且係到食住個飽頂住下先


有馬溫泉出名是金、銀湯,除酒店有溫泉浸之外,有興趣者都可以自費到街中呢2間金の湯銀の湯一嚐溫泉之樂,起初我地都有諗過不如係呢度浸銀湯吖,因今晚入住的兵衛向陽閣只得金湯,但最後都取消這念頭,乖乖地只享用酒店內設有的金湯溫泉吧了



行行下又見到有足湯,不少遊人樂在其中,行到累就浸一浸確是不錯的選擇,不過見可坐的位置並唔多,我地便沒有浸了,留翻係酒店才慢慢浸啦

行極都仲有野行咁喎,時間又有,一於有咩都行去睇下,來到這間溫泉寺到此一遊,基本上都無人,又是得我倆


轉眼間又去第2處了,嘩! 長長的樓梯啊,平時極少運動的我絕對不怕,因為是係日本





今次滑滑都唔執輸要在此影相留念,到此一遊

在高少少位置影下去有點模型feel
 

都行到約12:50 ,係時候醫肚了,最後我倆就被此店的『金泉』、『銀泉』的名字吸引了去光顧,同時睇落又有牛又有天婦羅或魚生,總之喜歡種類多些啦,這店名為ありまや


M君選擇了『金泉』,基本上菜色是一樣,只是『金泉』是配魚生,M君話D魚生又唔錯喎,很新鮮

而我就揀了『銀泉』,大家叫唔同款嘛,『銀泉』是配天婦羅

牛肉的味道都ok

 
ありまや食lunch前見有間舖排晒隊買新鮮出爐的溫泉饅頭,當我lunch後見無乜人排喎,但仍有出爐的溫泉饅頭,咁我貪心咁買一個來食,可惜不是我杯茶,好彩好細個啫

醫飽肚又觀光完,係時間夠鐘去今晚入住的兵衛向陽閣check in ...........可以浸個溫泉嘆下先

沒有留言:

張貼留言