多多表情

2016年6月23日 星期四

2015年9月巡遊四國の旅 【Day 7 : 返港日 (戶越銀座商店街、原宿龍蝦包、吉祥寺、新宿宇奈とと鰻魚)】

Day 7 : 2-Oct-15 (五)
又到每次獨自去偷歡的時間,今次我揀了去戶越銀座商店街,網上資料看來像帶點懷舊的感覺,而戶越銀座駅是一個很小的駅,基本上行出駅外已是商店街

品川(JR山手線)→五反田
五反田【東急池上線(蒲田方向)】→戸越銀座

早餐都未食的我當然要搵下有咩好食,結果比我發現咗我的至愛…麵麵包
商店街沒有啱我的東西可買,吸引性不高,但當到此一遊去多個地方啦,反而對生果店有點興趣
在此幫朋友搵到有響17及12賣
離開商店街下個目標是原宿,只因為咗龍蝦包
途中見有Line store就順逛一逛,結果行得入去就忍不住破財了

上網做點功夫睇定位置的話,龍蝦包位置並不難搵,去到已見人龍,果然夠人氣,但都不是排太久,約15分鐘就到我了

我揀了龍蝦包Regular size ¥980,沒有諗過原來個龍蝦包係咁細,當tea time都還可以,如午餐就一定唔夠飽了

因唔夠飽,經過竹下通時有小食都食下啦,又幾好味喎

生果雪條又試下,不過個人覺得麻麻

離開原宿後點都要去下吉祥寺先安樂,因為每次都必有收獲
係百貨超市都係要買些生果,其中見福島產的青提又平又靚,但始終無人問津,大家都知點解啦
晚上與M會合一齊食晚餐,選擇了係新宿食宇奈とと鰻魚


真係算幾平,叫埋碗豬汁tim
食飽後就返回酒店出機場了,開心愉快的旅行又完成了

羽田國際T1 (01:20)【UO623】- HK (04:55)

今次生果戰利品算不錯
這麼有名氣的晴王一定至少要食一次

其他戰利品一樣滿足






6 則留言:

  1. 恭喜遊記順利完成!
    吉祥寺的嘢貴咗好多呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於寫完四國, 唔想爛尾:P
      好多野都貴咗....嗚嗚嗚

      刪除
  2. 德島有咩問題?
    嘩 買咁多鞋..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我問題XD, 打錯字, 係福島, 已修改
      話事話真係幾鍾意係日本買鞋, 覺得平又喜歡就買囉

      刪除
  3. 原宿龍蝦包係我之前 mark 了必試的食物之一,但出發前睇過你這篇 blog 後便打消了這個念頭,實在太細件了,感覺有點取巧

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我咪倒佢米 :)), 我當時都O咗咀,真是預期中細得多,可能當咗港式熱狗size,我太天真了

      刪除