多多表情

2015年11月6日 星期五

2015年9月巡遊四國の旅 (Day 1 : 道後溫泉)

Day 1 : 26-Sept-15 (六)
係松山空港搭巴士去到道後溫泉約10:15,除了即時影下相外,第一時間當然是買『松山城らくトクセット券』,因為稍後都打算去松山城

『松山城らくトクセット券』除了包松山城來回纜車外,其中還包搭一程『坊っちゃん列車(少爺列車)』,所以順便即時換埋張『坊っちゃん列車』的票,我倆就換了13:29這個班次:)
『少爺列車』每日只得幾班,當『少爺列車』不用行駛時,便停在駅旁,所以就算夾唔到時間搭『坊っちゃん列車』,都可以隨時任影



附近亦有個足湯,似乎都幾受歡迎
道後溫泉商店街亦是一望即見,想去道後溫泉本館就經過這條商店街便到,當然我倆除了會去道後溫泉本館外,今晚入住的酒店都是在道後溫泉本館附近

由於未夠鐘check in,當然先放下行李係入住的道後温泉ホテル椿舘這間酒店在道後溫泉本館後面再上一條小斜路

門外還有手提籃提供,籃內有毛巾和soap,真是細心設備=D>,帶著籃子可到溫泉街足湯B-) 

去浸道後溫泉本館前,首先醫醫肚,掃下小食吧:D




由於小食熱辣辣,我倆就打算坐低等一陣才慢慢食,正當坐在旁邊的枱凳時,有隻貓兒突閃在我和M君中間,我倆還摸摸牠同牠玩一樣;;),但牠一點玩耍意欲都無,有點Cool[-(,不久真正目的出現了,當我預備拿起魚卷食時,貓兒突撲上來:-O,尖尖的爪抓住我的大腿,嘩!牠的爪很利啊,抓到我都幾痛下:((,好彩我穿長褲沒有抓傷,否則相信會損都唔奇,我第一時間say no,同貓兒說no no no:-t,哈哈哈! 傻的嗎? 相信應該要講日文『Da咩』:)),M君就輕輕把貓兒拉開,原來我買的魚卷係咁香;;),我以免再受襲擊,即連人帶卷閃開,貓兒亦沒有跟住我了,繼續四圍蕩
係愛媛縣不得不試柑的產品,M君飲果汁,我食雪芭,好好味
街上這些公仔都算是特色之一,相信來到看見都會影下


嘆過小食後終於入正題了,親身目睹道後溫泉本館,電影中的景象出現在眼前,整體感覺都不錯,快快去浸吧!

門口亦有人力車觀光服務


售票旁放了一個小箱子,如在此投寄有記念印,我倆事後在商店買了一張明信片,然後向職員查詢郵費多少,職員說不需,叫我倆把明信片投入此箱便可,我倆心裡有些O咀:-O,居然唔洗錢寄回港,待客之道太好了,甚有人情味=D>,結果我返港後不久便收到了
道後溫泉本館分別有4個不同收費價錢,我倆選擇了¥1250

下圖是源自道後溫泉物語

【料金表(价格表)

神の湯 階下
神之汤 楼下
神の湯 二階席
神之汤 二楼
霊の湯 二階席
灵之汤 二楼
霊の湯 三階個室
灵之汤 三楼单间
料金价格大人
成人
410円840円1,250円1,550円
子ども
儿童
160円420円620円770円
営業時間
营业时间
6~23時6~22時6~22時6~22時
札止
售票截止时间
22時30分21時21時20時40分
ご利用時間
入浴时间
1時間以内1時間以内1時間以内1時間20分以内
接待
招待
休憩室
休息室
--二階神の湯
休憩室
二楼神之汤大休息间
二階霊の湯
専用休憩室
二楼灵之汤专用休息室
三階個室
一部屋
三楼单间
お茶と
お茶菓子
茶点
--おせんべい
脆饼
おせんべい
脆饼
坊っちゃん団子
少爷糯米团
貸しタオル
租借毛巾
----

石けん
肥皂
----

浴衣の
貸し出し
租借浴衣
--湯玉模様
水珠花样
湯玉模様
水珠花样
白鷺模様
白鹭花样
館内見学
参观
坊ちゃんの

少爷房间




展示室
展览室




又新殿
又新殿
----


進入門口時2旁都有Locker放鞋,然後職員會憑你手持甚麼票價而帶你去休憩室
我倆票價是二樓專用休憩室,所以容納的人不會太多,起初都是諗住呢個原因買這種票價,上到去時職員安排我倆坐在一旁,而近望街位已有幾個日本青年坐了,當經過另一邊二樓大休憩室時,望到那邊大很多,但居然無乜人,反而果邊空間更大,不過如果坐滿人就唔同了

職員馬上送上浴衣物品及講解那裡浸浴等等,我倆快快開始了,因始終有時限一小時內
我首先去霊の湯,一個人都無,可當正私人風呂一樣,不過環境就很普通,密封式四面牆比較寡8->,所以浸一陣就出翻去,有位少女職員見我咁快浸完就示以我落地下浸神の湯,我咪行落去,呢個池就充滿日式古時澡堂feel:D,雖然都是密封式,但牆身磚瓦都充滿日式風味,雖然有幾個人浸,但我反而喜歡地下呢個神の湯多些

浸完後返回二樓專用休憩室,M君亦浸完坐在休息,職員見我倆都坐在時便送上套票包的茶點
同時我倆見有凍飲賣喎,而我又最鍾意係日本飲牛奶,呢D機會一定走唔甩:)),我要牛奶,M君要Coffee,真係浸完溫泉飲翻支牛奶簡直是完美配搭>:D<

職員還有帶我地去參觀又新殿,老實說我興趣不大,睇唔睇都無所謂,短短一小時便完成到訪道後溫泉本館了
下一個景點就是松山城,但首先係時候食lunch,又經過商店街搵下食
呢間椿の湯未有時間去浸下,如再來的話,下次試下先
最後揀了近商店街街頭的食房夢而今
我是麵癡,有得揀就當然食拉麵:x,叫了屋台風らめん (¥670)
M君叫了豚ロース勝烈定食 (¥1080)
食飽後就去搭『坊っちゃん列車』前往大街道,目的地是松山城:)

5 則留言:

  1. 道後溫泉是四國的熱門旅遊點,居然酒店有免費毛巾soap籃仔供浸足湯、又有免費寄明信片咁好嘅禮遇 ?Good ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是第一次見提供籃子毛巾咁的服務, 係溫泉街行時都見到有幾個人攞住籃子, 整體對道後溫泉都幾鍾意

      刪除
  2. 道後溫泉是四國的熱門旅遊點,居然酒店有免費毛巾soap籃仔供浸足湯、又有免費寄明信片咁好嘅禮遇 ?Good ~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 好快架喇, 你唔係想同我講『唔急架,最緊要快』:P

      刪除