多多表情

2015年8月4日 星期二

2015年7月台北為食の旅 (Day 1 : 西門町、饒河夜市)

時間 : 2015年7月1日至7月4日(共4天)
人物 : M君 + 紅米奇
特約演員 : 幼稚仔
起航航班 : 中華航空CI642【11:40 (HK) → 13:20 (TPE)】
回程航班 : 中華航空CI915【14:35 (TPE) → 16:20 (HK)】
Expedia (Air-Ticket + Hotel + Tax) : $4,241 (2人)

前言
無啦啦飛台北,就是短短假期又想出下阜,點解唔係去日本嘅,皆因得4天時間,而去台北的總旅費平得多,日本梗係留翻有長假期才去:D

話說我上次去台灣已是十多年前的事,仲係和好友跟團去玩,不是和M君去(細細聲講呀):-$,所以今次都是初次自由行去台灣訂好機票酒店後,借了本舊年的台灣旅遊書,自己再上網做下功課,很快就搞掂行程了,因台北實在很易去,唔難plan,我倆亦只想簡單短遊一下,不錯的選擇啊:),上網簽証又方便快捷

小小基本景點 + 夜市 + 邊行邊食 = 台北為食の旅

Day 1 : 2015年7月1日(三)
目的地 : 西門町、饒河夜市

台北為食の旅啟動了:-bd,今次短遊就只帶幼稚仔去,開心得佢幾得戚只得佢有份去:))


慣例我倆都3個鐘前到機場,第一次搭華航,嘩!咁多人排隊(O晒咀):-O,今日7月1日假期真是多人外遊
幸好我都有一個習慣會預早網上check in,其中一個原因是經Expedia 買此套票所提供的華航機票是要24小時才可劃位,好彩預早網上check in,所以我倆便可到自助登記出boarding pass,然後排另一邊是供持boarding pass者寄行李,那條隊就短得多
搞掂晒過關手續就自不然要去近Gate 1那邊的Plaza Premium Lounge
選擇不多,次次都是食呢D的早餐,就會對自己講免費餐仲想點:P,不過如果係Gate 4X那邊登機的話,果邊像好些呢,可惜我多數是呢邊登機呢#-o
吓...delay ,一等又等,12:25才登機
飛機餐...無期望無要求,就是這樣
抵達台北桃園機場後便行去入境過關,途中有兌換外幣的銀行,此刻又提起我傷心事:((,事前已知用銀聯咭係台灣櫃員機取台幣的兌換率是靚過用現金兌換,本身有恒生銀行提款咭,咭上有銀聯標誌,此咭是saving a/c,事前亦已在港櫃員機啟動了海外提款功能,在台灣每次提取台幣會收手續費,不過計埋這手續費,個rate都好過現金兌換,記住銀聯咭只是得saving a/c那種,不是銀聯信用咭,如用銀聯信用咭提台幣的話,便有其他費用要收,這便不著數

甚麼搞掂都好,晴天霹靂的事發生了:-O,是我居然唔記得帶此恒生咭#-o,唉!自責一輪後都無辦法架,好彩我都帶定足夠港幣,所以見無乜人兌換台幣時,就先唱錢然後再去過關,當我唱好錢後,原來後面已排起人龍:-O
過關都算快,其實排隊是打晒蛇餅,突然關員叫一埋人去尖峰counter,我倆就是這埋人其中二個;;),所以用了約15分鐘就過咗關:D

我地今次住的酒店位於行天宮,所以揀了搭國光客運的1841號巴士,單程是$83,每15分鐘一班,很方便,所以不需等很久便有車,行李放在車箱中,司機會給一張行李證,下車時給司機便可取回行李
在站前有職員指示協助的,3號位就是我倆要搭的1841號
我搭的巴士十分整潔,有點像日本巴士;),但曾聽過國光巴士很殘舊,當時我見前往台北車站的車確有點舊,好多人喜歡住台北車站或西門町的酒店,可能實在太多人搭了,相反我卻揀了非旺區的酒店
接近約1小時的車程後終於在『民權松江路口』下車,然後行去酒店,途中經過行天宮站,再向前行約1分鐘便是這次旅程連住3天的酒店
這間酒店叫Check Inn,個名都幾搞笑又好記,是人介紹的,都是近年才開始營業,所以頗新,房間整潔,空間足夠(個人標準),服務有禮,位置地點十分近行天宮站,出入如搭捷運就十分便利,樣樣都不錯,但唯一大缺點出來了,就是隔音差,頭2晚都好靜,可能未有人住,但第3晚可能開始有人入住隔離房,在晚上時間很清楚聽到對方沖涼的水管聲,幸好他們都不是夜鬼,很快沖完涼都無聲了,否則我真係有聲瞓唔到
需要拍房咭才可按到自己入住的樓層
今次住12樓

由於窗外對面是商業大廈,可望到辦公室內,同樣地他們都可以望到客房,所以日間會落半簾
順帶一提房間有很多插頭,很方便


在地下設有大磅,想知行李有無過重,一磅便知,不錯的設備,同時好像在3樓有洗衣和乾衣機,不過我不需用,所以無影相
話說在港如持入台証、 e-ticket & 酒店入住証明去位於尖沙咀的台灣觀光協會可免費取悠遊咭,仲諗住可慳翻按金有張悠遊咭,但可惜又無時間去攞,而咁啱上網得知呢期出張Doraemon款,咁橫掂都要買,梗係買張特別款啦,我都是在酒店附近的7仔買,順便增值埋
悠遊咭像八達通一樣咁方便,搭捷運又有折,第一站馬上搭去西門町,一個繁榮的地方,初來台北點都要來看看,原本計劃可以在此下午茶,但經華航delay變了黃昏餐8-|



第一站 : 阿宗麵線
2個字...『失望』,全個旅程最敗筆的食店,但又好多人食喎,恕我不識貨,呢間仲係我話要食:-<

第二站 : 老天祿滷味
4個字...『不過不失』,其實十幾年前跟團來時已食過,覺得當時好食D
第三站 : 三吉外賣
2個字...『不錯』,叫了炭燒雞肶、鴨舌和香腸,其中鴨舌偏辣,而炭燒雞肶和香腸都不錯,如炭燒雞肶再熱多點就更好



第四站 : 西門町芒果冰
2個字...『不錯』,食完辣辣的鴨舌後,很想快快降溫,台灣芒果真是好味,食完後透心涼


第五站 : 牛店
2個字...『幻覺』,一開始先飲啖湯,好好味呀,好香牛味,但再食麵就麻麻,麵質唔QQ,而牛筋,好腍,所以好似幾好又好似一般,我只想飲晒D湯
呢間都好多人食,幸好我地早幾分鐘到,因我地之後無耐已掛出售完牌 ,做埋幾組客就關門


第六站 : 成都楊桃冰
2個字...『普通』,我叫的楊桃冰還可以,好睇你鍾唔鍾意酸酸甜甜的味,飲冰的味道我就OK,但碗中有舊調製過的楊桃就麻麻地,而M君的波羅冰就話完全唔得
西門町的食程已完成,馬上轉地頭,正是相當受歡迎寬饒河夜市
 
第七站 : 福州世祖胡椒餅
2個字...『普通』,可能是天氣太熱,個餅又好熱,邊滴汗邊噴晒煙咁食,又或者有期望去食就自然有少許出入,不是超好味那種
第八站 : 阿文冬瓜茶
2個字...『好飲』,在炎熱天氣下,飲呢杯冬瓜茶舒服不少

 
第九站 : 陳董藥燉
2個字...『不錯』,只叫了一碗藥燉排骨,湯好有藥味,但又幾甜,感覺好補,幾好飲,啱晒我,而排骨就比較鞋,不食也吧,重點係飲湯,M君都覺好飲,但他飲完體內就更發熱 :D
第十站 : 敲好喝西瓜汁
2個字...『好飲』,可能太熱關係,當買完第一時間一人兩啖已無咗大半,此時才記得未影相喎:))
此日為食の旅已完成,臨尾買了些沖泡式黑糖塊,因時間不早,要返回酒店休息了,明日才是正式開始觀光行程<:-P

4 則留言:

  1. 咁熱仲食到咁多野﹐勁!
    我一熱就冇心情食

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚴格來說係無食lunch, 所以去到西門町接近黃昏都幾肚餓, 不過食幾樣野後已飽, 你唔覺係饒河飲野多咩, 而且野食都是2份一件, 連個胡椒餅咁細個都是share一個, 如果冬天的話可能一人一個架, 熱真是影響食欲 :D

      刪除
  2. 我上次去台灣都係十幾年前的事喇 :P
    我地最掛住都係當年嘅芒果雪綿冰

    回覆刪除
    回覆
    1. 芒果雪綿冰真係好好味, 香港雖然都有, 但質和量都有一段距離, 所以覺得台灣抵食又好食

      刪除