多多表情

2010年7月27日 星期二

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 11~米沢)

Day 11 :  22-Feb-10 (一)
 
酒店新宿 Kent Hotel
房價 :  Package 包一晚酒店
 
資料網
米沢市 (上杉雪灯篭まつり)

乘車紀錄
(1) JR大石田 (11:28)【新幹線つばさ(TSUBASA)】→ JR米沢 (12:39) JR全日本Pass
(2) JR米沢 (14:42)【新幹線つばさ(TSUBASA)】→ JR福島 (15:16) JR全日本Pass
(3) JR福島 (15:51)【新幹線Maxやまびこ(Max Yamabiko)】→ JR仙台 (16:17) JR全日本Pass
(4) JR仙台 (16:58)【新幹線Maxやまびこ(Max Yamabiko)】→ JR新宿  JR全日本Pass  

以下行程發生時間由07:30至 16:58
經過一晚熟睡後,一起身就諗起要浸溫泉了,似乎好似成了習慣一樣,馬騮兵團便好唔客氣乘機霸佔左tatami,算啦! 我地都知瀧見舘係呢個東北旅最後住的一間溫泉旅館,大家都有點唔捨得,橫掂我地浸完都去食早餐,比佢地瞓多一陣啦

到達朝食處時已見到枱上有我地的房號,仲有我個名呀望下四周的名時,就發覺應該得我地是外國人,枱上已放好每人一set的早餐,咁我地都馬上開餐了

除了一set食物外,其實還附設了自助飲料和少許小食等
食飽飽早餐後,便回房執拾好行李,預備搭10:30shuttle busJR大石田駅,當各住客紛紛上車坐好時,我見到昨晚那位Master,不過今早她不是穿和服,她連同2位職員一起走在車旁,明顯地Master每件事都細心打點,連送客都親力親為,好專業的態度呀,絕對值得讚賞,當shuttle bus開車時,他們3人不停向車內的住客揮手道別,更加唔少得以90度鞠躬,我地亦同時揮手和點頭表示謝謝他們優質的款待,再見了………
10:55已經到達JR大石田,我地打算搭11:28去米沢,見尚有時間當然唔好浪費啦,周圍行時見到有間和洋菓子店舖,名叫ぱんどら,咁下一步行為當然是按不住又買咗2cake,諗住一邊係JR上嘆cake,一邊就流口水等食米沢牛

馬騮兵團呢日特別活躍,又走出來周圍八



米沢駅呀!!!今日十分之天朗氣清,由於今日行程要返回東京都,所以其實去米沢主要目的都只是為了食米沢牛作為 lunch,觀光就睇怕留待下次吧
呢隻米沢牛簡直係地標一樣,基本上黎到米沢一定都會同佢影相



相信好多人去米沢前都會搵下食邊間米沢米好呢,廣為人知的其中一間是登起波,呢間當然大人氣又相當貴,路程又不近車站Tongue Out,不過我地預先並沒有指定食邊間,都係諗住去到想食邊間就入去幫襯,由於唔想行咁遠,而呢間新杵屋是米沢牛經銷商新杵屋旗下的食店,店內有すき焼き、焼肉、鐵板等等,我地就揀了鐵板

餐牌上有唔同部位和份量選擇,其實有d都唔知係咩部位M君很快決定食200g西冷牛扒(¥5,000),而我就亂揀一種150g フイレsteak(¥5,500),其實我都唔知フイレ係牛的邊part,不過見佢份量少過M君的西冷牛扒,但價錢反而貴過佢,應該係好野掛,好可惜落單不久後,服務員告知フイレsteak已沽清Oh! my god,又要揀過,最後唔知點揀之下就唯有跟M君食200g西冷牛扒
終於等到米沢米呀,好大塊呢,原來200gd都唔少野,仲有跟飯和湯等,點會唔飽,簡直飽到上心口,鐵板米沢牛一樣弄得很腍很香,好好味,滿足晒

由於塊西冷米沢牛實在太大塊了,但又唔想嘥野,我一於照食晒架,只是d飯就無能為力了,不過食完之後個胃就有點不妥啊,並不是d牛有問題,而是貪食200g的份量而引致囉不過並無嚇怕我架,下次一定要再食米沢牛

食完攬住個肚就準備搭14:42去福島,其實去福島只是轉車駅,目的地是返回仙台取行李,然後再搭去新宿,米沢是東北最後的一天啊,真係好唔捨得,乜咁快就玩咗11日東北,真是快樂不知時日過
 


係仙台取回行李後就搭16:58去新宿了,今次搭的つばさ (Max Yamabiko )是雙層車,班車都好full,所以我地只可以坐下層,不過提提大家,如果有重行李就最好唔好揀坐つばさ (Max Yamabiko),因為不論上下層位都要上或落樓梯的,有行李當然無咁方便,而且行車速度係慢dd


是日搜羅的蓋印





 

沒有留言:

張貼留言