多多表情

2010年8月3日 星期二

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 11~新宿)

Day 11 :  22-Feb-10 (一)
 
酒店 : 新宿 Kent Hotel
房價 :  Package 包一晚酒店
以下行程發生時間由19:30至 01:30
轉眼間由寧靜的東北變為身處於繁華的新宿d人多到呢,同東北的感覺太大差距了,連面口都甚有距離,於歌舞伎町穿過一群群黑色的大褸黨後,便到達新宿Kent Hotel,其實我地已n年咁耐無住過新宿區,雖然論交通上新宿的而且確是中心點,但我地總是愛選擇池袋區
今次點解又住翻新宿呢? 就是諗住咁多年無住過新宿,咁咪試下住翻新宿的感覺啦,雖然新宿Kent Hotel不算太遠,但最終結論是……如非必要都不會再住新宿區,都係寧願住池袋好d,只因新宿實在太人頭湧湧,尤其是我地啱啱暢遊完仙境的東北後,已十分嚮往寧靜舒適的旅遊感覺,太繁華的地方不是我地杯茶
 
房間都唔算好細,夠晒位用
順利check in後,又到醫肚時候,不過醫肚前都要做一樣好緊要的事,咪就係shopping,趁紀伊國書屋仲未收就拿拿臨去左先,跟住就去西口果邊的306買便服,買完就到醫肚lu,見到ひまわり寿司就打算掃翻幾碟先,雖然壽司都ok,但我地都唔食太多了,點解唔食多d? 因為其後諗住去鳥良再食呀,所以係ひまわり寿司只能食小小啦,要留肚嘛

食完壽司就行去鳥良,其實去鳥良是因為M君未去過,所以就同佢去食囉,但好可惜食物和環境都麻麻,一入門口遇到一班剛離座的港人,大大聲話新宿呢頭佢熟晒,真係九唔搭八,乜新宿熟路好特別咩,搞笑
今次坐的2人位一d都唔寬闊,隨後當然急不及待叫野食, M君就想試試鳥良的秘製手羽,而我就想試試鳥良的杏仁豆腐,其實之前我曾食過鳥良的手羽,不過係池袋店食的,而呢間新宿店真是麻麻,味道一般而已,要食呢種秘製手羽的話,我都是鍾意係池袋北口的山ちゃん天狗,至於杏仁豆腐算ok啦,睇怕有選擇的話,我地應該唔會揀新宿區的鳥良




唔講唔覺呢晚咁就食咗2,今晚返酒店後無得浸溫泉了,此刻又開始懷念東北了,好似好唔慣,不過今晚都要把十多天的行李整理好,因為明日黃昏便起飛回港了,不過好彩仲算有數小時比我地各自去偷歡,哈哈! 咪係自由行時間,我和M君會分道揚鑣各自各精彩

沒有留言:

張貼留言