多多表情

2010年5月21日 星期五

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 7~妙乃湯)


 Day 7 : 18-Feb-10 (四)

酒店 : 乳頭温泉郷妙乃湯
房價 : ¥28,020/ 和室 (2人) 【紅葉館~此房不設廁所浴室】

資料網
乳頭温泉郷
羽後巴士 (乳頭線)
羽後巴士(乗合バス路線名)
宿泊施設予約網

乘車紀錄
(1) JR角館 (15:17)【田沢湖線】→ JR田沢湖 (15:37) JR全日本Pass(2) JR田沢湖 (16:15) 【羽後巴士】→ 妙乃湯溫泉前(17:00) 800

以下行程發生時間由15:17至00:00
話咁快就到左JR田沢湖,第一件事就係去買羽後巴士的車票,由田沢湖去妙乃湯的車費是800



 

買好車票就搵Locker鎖行李,由於經過6天的行程,不經不覺都買左唔少野2個背一早已唔夠位放,已經要開旅行袋,我地當然唔想攞住行李去妙乃湯啦,因為橫掂明日都會係乳頭溫泉搭翻巴士黎田沢湖,所以索性將行李鎖一晚,只帶些必需用品跟身去妙乃湯,咁就輕便得多,係JR田沢湖外左手邊就有些Locker,仲寫明¥300(細) 或 500(大) 可keep 3日tim,不過我地只需 keep 2日就得lu
羽後巴士可到達妙乃湯門前的,十分方便,如果想去鶴の湯的話,就需要係『アルパこまくさ』落車,鶴の湯會有shuttle bus在此駅接送乘客的,不過有關予約請直接與鶴の湯查詢
 
 
由田沢湖開出的羽後巴士,『アルパこまくさ』係早過『妙乃湯溫泉前』落車的,係佢個bus time table中並沒有寫『妙乃湯溫泉駅』架,其實車程約50分鐘左右啦,前往妙乃湯者可以係『妙乃湯溫泉駅』下車即達


落車行過對面就係妙乃湯,四周都好多雪呢,做Check in時順便予約埋貸切風呂先,是免費的,所以如果想浸無料貸切風呂的話,記得一到步就好做予約呀,因為都幾受歡迎架,我地都算好彩,啱啱仲有18:00-19:00,否則就要好晏先有啊,我地一於book 呢個鐘

取房後,發覺間房幾細下喎,暫時係我住和式房中最細的一間,鋪埋被鋪時,基本隻門係好接近被鋪的,甚至有少少刮門架,我揀紅葉館是因為房價比較平,但又未算最平果間,最平是又無小露台又無浴室廁所,我呢間只是無浴室廁所,都叫有個小露台,當然比貴d係有d有浴室廁所的房,我地都考慮過住邊種好呢 好似有浴室廁所好d喎,但經分析過後就決定book紅葉館,房是無浴室廁所,慳翻d錢用係食果方面啦
 

我地book紅葉館的原因有2大個好主要因素
(1) 浴室用途是沖涼,但我地都浸溫泉,已經係溫泉果度沖埋涼,根本唔會用到房的沿室
(2) 我地都唔會有半夜去廁所的習慣,所以用廁所的機會不大,只係第2朝早要用廁所,考慮過都可接受,咁就試下啦
我地book紅葉館的原因有2大個好主要因素
(1) 浴室用途是沖涼,但我地都浸溫泉,已經係溫泉果度沖埋涼,根本唔會用到房的沿室
(2) 我地都唔會有半夜去廁所的習慣,所以用廁所的機會不大,只係第2朝早要用廁所,考慮過都可接受,咁就試下啦

結果好彩沒有選擇錯誤,無浴室廁所對於有得浸溫泉的旅館來計是影響不大,其實我地出入廁所都沒有其他人,最重要都是妙乃湯的地方很清潔衛生,絕對無問題,不過間房同一般溫泉旅館的和式房相比就細好多了
 
 
一眼見晒就係以下咁大
未夠鐘浸貸切風呂,我地除了館內兜過圈外,都在館外影下相不過我地都唔行太遠,因為天色已暗,而且都無咩特別,倒不如只影妙乃湯的周邊景物


 
係時間可以浸貸切風呂了,今次係我地第一次浸貸切風呂,因平時果D要比錢book的,要錢就寧願浸大浴場了,妙乃湯的貸切風呂果然不錯,其實個view係同混浴差不多的,雖然我地浸的時間已開始入黑,但都覺得浸得很舒服,2個人有私人空間浸一浸,不錯也,我愛上貨切風呂了
 
 
我地又可以繼續享受貸切風呂了,雖然有1小時享用時間,但由於夕食安排了19:00,所以我地浸到18:45都離開
↑銀の湯 貸切温泉 (やわらぎ) 【圖片來自妙乃湯網頁】

我地被安排坐近窗位,咁啱呢個鐘數全部都是香港人,還有一班係至少有10人的組合,其餘就是3 pairs 2人組,分別都同我們打招呼說好, 妙乃湯的夕食都幾好味,而且份量絕不少,好似食極都唔完,我和M君都滿意這個夕食,臨尾時服務員還想比白飯我地,我地都 say no了 ,很飽呀




 
除了餐前酒之外,我地都額外order左杯果汁,好好味呢

食完飯抖一抖就開始溫泉浴了,今晚要浸晒妙乃湯的溫泉呀,由於明日一早就開始向乳頭溫泉鄉其他溫泉進發,時間都緊迫,所以明早不打算再浸妙乃湯,因此今晚便要浸過
呢個銀の湯係2樓的,見到『喫茶去』便是銀の湯所在地,不是喫茶,呢個名又改得幾得意,如沒有在網上睇過的話,邊估到『喫茶去』居然係浸溫泉 ,係妙乃湯咁多個溫泉中,我反而最鐘意呢個銀の湯,它只是一個好平凡的內湯,沒有露天的風景,泉水亦沒有硫磺味,點解呢個內湯會令我喜歡呢,因為它比到我一種好relax的感覺 ,原因室內是播放著music,一首好好聽好舒服的music,原來沒有美景,只要感覺浸得舒服,我都會讚好





↑銀の湯 喫茶去(きっさこ)【圖片來自妙乃湯網頁】






↑銀の湯【圖片來自妙乃湯網頁】

↑金の湯 岩風呂【圖片來自妙乃湯網頁】

↑金の湯 寝湯【圖片來自妙乃湯網頁】


整體上我和M君都幾鐘意妙乃湯,除了間房係細D之外,整間旅館都不錯,不會是簡陋的住宿,其實古舊日式的旅館並不是我地的喜好,所以揀乳頭溫泉住宿時,我地覺得妙乃湯應該合我地心意多D,結果沒有令我地失望 ,個人而言絕對住得過,今晚算是浸了乳頭溫泉的序幕,明早就直闖孫六、蟹場、大釜和鶴の湯


是日搜羅的蓋印



沒有留言:

張貼留言