多多表情

2010年5月19日 星期三

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 7~角館)

Day 7 : 18-Feb-10 (四)

酒店 : 乳頭温泉郷妙乃湯
房價 : ¥28,020/ 和室 (2人) 【紅葉館~此房不設廁所浴室】

資料網
角館町観光協会

乘車紀錄
(1) JR艫作 (07:58)【五能線】→ JR東能代 (09:41) JR全日本Pass
(2) JR東能代 (10:47) 【奧羽本線】→JR秋田(11:49) JR全日本Pass
(3) JR秋田 (12:01)【新幹線こまち(Komachi)】→ JR角館 (12:49) JR全日本Pass(4) JR角館 (15:17)【田沢湖線】→ JR田沢湖 (15:37) JR全日本Pass

以下行程發生時間由06:00至15:17
晨早6點鐘起身就走去女湯露天溫泉浸多轉\:D/,當除晒衫後預備下水時,嘩! d泉水熱到阿媽都唔認得:pissedoff:,乜解d水熱得咁厲害,唔落水又凍,落水又熱死人:wierdface:,不過最後我都死頂落左水,因為唔通一直赤條條企係到凍死咩,不久就有位日本嬸嬸來了,嬸嬸下水時熱到大叫起來:omfg:,但她同樣忍住下水,她還主動叫我幫佢影相,好像她似旅客多D,然後她又主動話幫我影,我當然樂意接受啦,其後陸續還多幾位嬸嬸也來浸女湯,混浴居然一人也沒有,浸到差不多時,嬸嬸首先起身,嘩! 大家都浸到紅卜卜:steaming:,似乎早上的溫泉水太熱了
當我經過內湯門口時,見到出現人群喎:eyepopping:,原來大部份住客都去了內湯浸,怪不知混浴無人,女湯只得6-7個啦,無論如何,浸完當然去食早餐:sunnysideup:,今早朝食又令我有少許意外喎,因為諗住都係食傳統和式朝食,一人一set,依! 點知我有得自己選擇,好開心呀:laughing:,雖然款式不算是多,但至少係自助式,自己想食咩就攞咩,I like it:love4:





係呢張枱仲放左些林檎(即蘋果)任你攞:thumbright:
 
 繼係深浦對海景食lunch後,今早又對海景食早餐,人生可以快樂時真是要快樂

 

到了07:45就搭酒店shuttle bus送回『艫作』駅,去到『艫作』駅一樣人影都無個:scratch:,我地乖乖地等07:58的列車前往『東能代』駅,其實主要係想去角館:number1:,『東能代』和『秋田』駅只是中途轉車駅呢



於09:41到達『東能代』後,我馬上急急走去蓋JR駅印,然後馬上走回月台等車去秋田,點知…….點解咁耐都未有車到ge09:47有車架,日本火車基本都準時播,何解呢? 我地傻傻地等,突然有位清潔阿姐路過,問我地去邊,當我地向她示意後,她表示我地可在外的候車室坐,唔洗係月台吹風,哎呀! 我知發生咩事呀,原來我睇錯左個時間,去秋田班車係10:47,不是09:47呀,係一個鐘頭後呢:eyepopping:,等我仲以為得6分鐘轉車時間,仲跑去蓋JR駅印:laughing6:,多得阿姐提醒我至如夢初醒
既然有成個鐘頭的時間,咁我地2個輪流睇住行李,輪流出去行下啦,不過東能代附近係無野好行8-[M君就發現一間小超市,入去買左d野飲,我只係車駅買左一個『麵』包,我不嬲都好鍾意食呢種包:la:,見到一定唔會放過,可惜呢個就麻麻,有點失望tim,買完小食後坐多陣終於見到去秋田的列車了
到達秋田後又繼續搭『新幹線こまち』(Komachi) 去角館,其實起初諗住係秋田逗留架,與秋田犬一會嘛:evil4:,但角館又有小京都之稱,所以又好奇走轉,因此放棄了秋田,一於向角館進發:blob3:

12:49終於到達角館,一落車已有一種很舒服和懷舊日式風味,印象不錯
記住想寄存行李的話,首先睇下外面有無其他地方提供寄存服務,如有的話,多數平過JR駅提供的Locker架,有時旅行都要做個精明消費者呀:toothy8:,呢間『角館駅前藏』就係JR駅出面,依! ¥200 keep一個行李喎,抵吖
今日天氣不俗,睇以下相好明顯無乜落過雪啦,如果畫面滿佈白雪就更好了:D,貪心的我梗係想有藍天又有雪景,角館的景點離不開武家屋敷,但係呢個鐘數當然醫肚先啦:evil4:
呢餐個target係比內地雞,一直向『武家屋敷通り』行,終於搵到桜の里

舖頭一位食客都無喎8-[,只不過是13:40啫,可能又係平日的關係啦,不過對我地黎講都唔錯架,唔洗等位嘛,即order就即煮比我地
其實係香港已一早睇定網上的menu,一場黎到唔洗問當然食好D,就叫『究極の親子丼』,¥1,575 一set,當然係用比內地雞啦
『究極の親子丼』出場呀:cheers:,厚厚的雞肉混合了半生熟的雞蛋蓋滿了整碗飯,不懂怎樣去形容比內地雞的味道,覺得雞並不肥,食落帶點咬口,很開心品嚐過日本三大美味雞,整體味道都ok:thumbleft:
 

飯後就要抓緊時間行武家屋敷通り,其實預留角館的時間不算鬆動,只得約2個半鐘,仲係包埋食lunch時間,因為我地要搭15:17去JR田沢湖再轉巴士去乳頭溫泉,所以急急要開始行lu:hello2:,途中見到有雪鞋借出呀,如遇到大雪天氣的話,可以諗諗佢吖,不過對於我地今日的場地,當然唔洗啦
武家屋敷是當年武士的居所,現今可給遊客參觀,部份需收取入場費,而我地第一間參觀是岩橋家,因為它是免費:laughing9:,我當然唔執輸睇下武家屋敷是怎樣,其實覺得是一間舊式少少的日式屋而已
 
以武家屋敷來計,青柳家石黒家 都頗有名,果然比其他武家屋敷大一點,所以當然要收入場費:tongue1:,但唔想比入場費的話,其實都有其他武家屋敷是無料,不過記得留意開放時間
青柳家入場費是¥500
石黒家入場費是¥300
我地就沒有入內參觀,因為時間都唔多,寧願在武家屋敷通り逛多一會,所以在外影下相便算了





又到望錶時間了,係時候返回JR角館駅搭車向今晚入住的乳頭温泉郷妙乃湯進發啊

是日搜羅的蓋印





沒有留言:

張貼留言