多多表情

2018年6月3日 星期日

2016年10月富士の旅【Day 2 : 草津溫泉熱乃湯 、白根火山、住 : 上野きぬやホテル 】

今早浸溫泉時見在牆上貼咗有關溫泉100選, 草津是第一位, 總算都浸過下😀
個人是比較鍾意buffet形式的早餐
今早重點節目就是去附近的熱乃湯睇湯揉, 入場費¥600, 去到門口已很多人, 我地是睇9:30, 這是第一場, 但一樣咁多人, 進入時馬上揀個好位, 因一心諗住想體驗下😀, 但座位早已full, 我就企了最邊的閣位, 即當邀請在場者出去參與時, 我就可以極近地出去😜
除了地下外還有2樓, 當開場前2層都爆滿了, 十分熱鬧
終於開始了😍

她們一邊唱歌一邊在水中搖動木棍



當表演到某時候, 就會示以有興趣的觀眾可出來親身體驗, 我等呢刻終於到了, 企到個靚位當可以第一個踏出台🙋, M君就是第二個, 參與者必須除鞋才可上台, 而每次參與的觀眾只有10位, 首先她們會先教導我地點跟節奏揮動木棍, 一論實習後便正式開始, 有份落場參與份外投入兼且開心😁, 這是一個好好的體驗, 玩完後我地就企去正面的位置, 之後原來還有第2節參與表演的, 早知我和M君分開2節時段參與啦, 這可互相影相留念, 但我都不肯是否每場都是有2節時間
體驗完最正莫過於有埋張賞狀, 好有記念價值😍
散場時門口已又排長龍等下節開場
本來下一個景點是白根火山, 見巴士尚未夠鐘上車, 又係湯畑逛個圈
而前往白根火山是6號線

嘩!架車咁吉嘅, 稍後就知原因😥
終於來到搭纜車的地方

馬騮兵團都可以走出來影張相, 因實在太少人了, 我地可以包車箱
從高下望都見到部份呈現紅葉, 相信進入紅葉季節時就更美

今日天氣甚不佳
一出外面十分大霧, 乜野都睇唔到咁制😨, 怪不知沿途人影都唔多個, 咁大霧情況下上來都唔知做乜, 所以馬上走人
係無乜好做之下就利用時間先係纜車站前食個lunch 。我的選擇是麵麵¥840
M君的選擇是炸豬扒定食
Lunch後就搭回巴士返草津溫泉
返回草津溫泉時又順道去光泉寺

參觀完寺後又到時間離開草津溫泉了, 正式完成草津之旅, 期待第二日開始另一重點行程, 現先搭巴士去輕井沢
在輕井沢站的商店中見有La France 西洋梨, 又順道買2個
輕井沢其實是轉車站, 不打算逗留的, 但見距離再上車時間尚有少少時間, 一於唔理咁多, 以極速時間係outlet只逛了兩三間舖, 幸好都買到波鞋😄

軽井沢(17:40)【新幹線あさま626号】→ 上野(18:46) Pass

熟口熟面的房間, 近年次次都是住上野きぬやホテル, 唯一理由都是近京成站, 拖喼無難度😆
¥11200 Twins Romm
今晚Dinner是近近地係翻上野食Sukiyaki, 呢間木曾路曾與朋友食過, 都算OK, 所以再來光顧一次, 上次walk in即有位, 今次要等成40分鐘才有位😨






夜宵生果不可缺

沒有留言:

張貼留言