多多表情

2015年11月16日 星期一

2015年9月巡遊四國の旅 (Day 1 : 宿 : 道後温泉ホテル椿舘)

Day 1 : 26-Sept-15 (六)
係大街道搭車返道後溫泉後,景點是超市:))。。。FUJI,其實在道後公園駅下車行過去是近些,但當時無留意,所以去到道後溫泉(總站)才落車,然後行翻轉頭,係日本行超市份外開心的:D,又大又好行,最重要係可以有多種生果選購=P~

下圖取自FUJI網頁


最鍾意呢類超市會有埋甜度指標,在此最終買了提子、桃、柑和富有柿作為今晚的宵夜=P~


行完超市就行翻去道後溫泉商店街,好多舖都有柑果汁賣,我倆一於都買翻2支回港先
一支買了清見
另一支買了人氣商品『柑果』
終於去今晚住的道後温泉ホテル椿舘取房了
Twin Room : ¥26,400 (扣除Jalan積分後)
原價 : ¥32,400 包早晚buffet

我倆18:30便去食晚餐buffet,人流不多,舒舒服服去攞野食:-"




雪糕居然有Haagen Dazs:x
晚飯後又再次出勤夜探道後溫泉:P,又是另一種景象,晚上的道後溫泉本館可見更熱鬧,好彩我倆早上時間浸了,唔洗同人迫

影唔到真紅葉,唯有影假紅葉:))
行完夜街返酒店一定要浸溫泉了,今日由早至晚未停過,勤力過返工:)),係時候鬆弛下筋骨


浸完溫泉後突然聽到好大聲的鼓聲:-?,原來大堂正在表演緊太鼓,估不到有額外節目:D,M君浸好後已坐在大堂,我在眾眾人群中都看不到他,結果都是靠現代科技搵到他(line),然後一齊睇太鼓表演:-bd

睇完太鼓後返房便是宵夜時間,實在太豐富的生果>:),竟然KO晒全部,意料之外:-SS,樣樣都好味好甜,意料之內:)),食完就大覺瞓

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 快快手完成一日嘛, 只係一日行程XD

      刪除
  2. 呢個太鼓表演我覺得係意料之外好睇!雖然來來去去都係個鼓聲,無其他,但非常有節奏,一的都唔悶,連無音樂細胞的我,都覺得好精彩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都睇晒, 好有氣氛, 無講錯, 唔悶又精彩

      刪除
  3. 一支支個D果汁就咁飲定要開水飲?

    回覆刪除
  4. 呢日行程的食物(水果和buffet)和節目(太鼓表演)都好正 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 道後溫泉是一個好地方, 係日本梗係特別鍾意行超市買水果XD

      刪除