多多表情

2015年9月13日 星期日

2015年7月台北為食の旅 (Day 4 : 返港日)

Day 4 : 2015年7月4日(六)
今日只有食早餐和買生果的行程,因為搭14:35的航班,在港亦一早預約了小黃在酒店去機場(800台幣),所以只在附近邊行邊搵食乜好,結果我揀了幫襯街檔的婆婆,話晒手工現做,有一份地道傳統feel:),可惜事後睇相才發現婆婆有豆漿架#-o,早知買一杯啦,我真是發雞盲 :-O

而M君就選擇食Burger,不過他也點選了少少婆婆的餡餅,買好後全部帶回酒店食,同時慢慢等小黃來接我倆去機場
買完早餐其實仲有一個任務,就是去附近的松江市場買生果回港
這裡有好幾檔生果檔,最後揀了幫襯鮮採水果店,一共買了8個愛文芒和一盒提子:x
係酒店話咁快就收到小黃whatsapp通知差不多到酒店門口,小黃說因今天還接了另一個order,所以沒有駕黃的出來,而轉了Lexus,哈哈!咁對我地來說仲好,變了坐私家車:D,這位小黃司機是一位好後生的年青人,十分有禮貌,整個預約過程又有交帶,服務態度十分不錯,唉!香港便比下去,在路途中一直傾談,包括民生問題和飲食等等都講下,一路亦暢通無阻,不經不覺很快已到達機場,比原先時間還早一大截

因太早關係,都未開始check in我地的航班,所以又坐低等一陣,待可以時才排隊
順利辦好所有手續後便搵地方食lunch

上到機的飛機餐是一個包,我當然沒有食晒,實在太麻麻了:-?
台北戰利品少得很,從未試過個喼咁輕:P,最大收穫是愛文芒,真是好好食:-bd,下次一定要再買多些

除愛文芒外,最意外驚喜是有馬騮仔買:x,現在已不易有馬騮仔產品啊
去故宮博物院就是為了親眼望望下圖的小白菜,所以都買了一棵菜回港:))

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 是在網上無意中見有位叫小黃小傑好似OK, 然後在港whatsapp聯絡預約

      刪除