多多表情

2013年9月14日 星期六

新居‧新地帶‧新天地

新環境對我來講絕對要有適應期,唯有慢慢來,已經寫blog不算勤力,當知道要搬blog時,真係有諗過算把啦唔再寫,但之後都決定遷往新居先啦,日後才算,因始終都想將每次旅遊的經歷寫下來作個回憶紀念,日遊真的帶給我很多開心的回憶,哈日一族必明當中奧妙之處,所以希望係新居呢邊不會無疾而終啦。


而第一篇要談及新居當然要搵D道具先,一諗就諗起一件日遊戰利品,要貼切就一於post呢間屋,是我2011年去白川鄉時買的,無法啦,係日本買唔起屋唯有買件模型來留念。


估唔到呢間屋會係呢邊新居用得著,如現實有呢間新居都唔錯喎,喜歡呢邊新居者無任歡迎得閒來坐。










 



14 則留言:

  1. 哈哈, 搵白川鄉嘅屋做新居, 我都好想啊!! (≧▽≦)(@)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!乜你咁快入屋,勁)))
      我都仲咪搞掂D setting,我呢個電腦盲真係要慢慢搞至明,
      你留到言即甚麼限制果度ok咗,丁橋you ^^

      刪除
    2. 我唔客氣啦. 等咗你好耐. .哈哈哈

      刪除
    3. 你可以 試呢個~ 主頁管理 ~ 喺POST 面/ 或最底 click [Blogger] click [網頁瀏覽次數:] 轉入設定頁面, click 左手邊 [範本], click [自訂] 再選擇 [調整寬度] 按你喜歡嘅數量拉 [右側欄] 就可以, 下面會同步比你睇 . . . 跟手記得click [套用至網誌] save 咗佢呀 . 我用緊寬度 1010, 你可以 自己試一個滿意嘅 ^0^

      刪除
    4. 改咗順眼D,頂頭相貼極都唔多順眼,索性唔要,遲下才算相,我得假日才研究,好彩有你偉大咁鑽研報料,啱晒我呢個又懶又電腦盲的人,呢度最衰無表情公仔 ~^O^~

      刪除
    5. 表情公仔 . . 我嗰邊加咗LU, 不過唔系每一個都出到街, 同手機睇唔到, 有D 唔 得, 好似天使, 魔鬼, 笑到碌地. . 都唔 得. 簡單D 嘅OK. ^0^ 你柅學我明天教你. . .哈哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 斟杯茶比你飲先,慢慢坐,我對搬屋裝修有恐懼証 :P

      刪除
  3. 恭喜新居入伙,慢慢執咪心急 ^^
    小頭

    回覆刪除
  4. 茶都無杯架~

    係喇,慢慢執
    到時搞好晒要搞個 housewarming 呀 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 比件cake你啦,綠茶味啱你掛,要搞好都唔知何年何月#^_^#

      刪除
  5. Woo! 初步睇呢個好似OK喎,你係咪用他的方法搬架?
    搵日要膽粗粗試下先

    回覆刪除
  6. 我基本上糸同一個方法搬家。你同M君了解吓,想加快上载相片速度可以下載雲端硬碟到自己電腦後再同步。另外,可以唔用ie,用Google Chrome 效果又好D。

    回覆刪除