多多表情

2013年3月24日 星期日

2013年2月5天閃遊大阪の京都金閣寺‧銀閣寺

Day 2 : 12-Feb-13 (Tue) 陰

經過一晚零晨機後,昨晚當然要好好睡一覺來補充下能量,所以原先打算早點起身去京都的,但結果都是睡多一小時好D,9點才食早餐啊,光顧了LOTTERIA

馬騮兵團都好醒晨好乖乖咁等出發

今早我倆選擇了食飽飽,都是食芝士免治漢堡,而飲品就是我至愛的Vanilla奶昔

食完早餐後就開始今日觀光的目的地..... 京都

9:55 (大阪) → 10:35 (京都) 【JR京都線快速】Pass包

轉眼間約半小時的車程便到達京都

第一件事就是要去買翻張市バス専用一日乗車券カード,售價¥500,十分方便於京都內觀光



購買時咭上是沒有印上日期的,但當落車時便要把乘車劵放入咭機,那時便印上當日的日期,這咭便於當日使用


係駅附近的麵包店見到一款造型很有趣的麵包,果然有心思,蛇年出蛇包


蛇王就有我份,蛇包就無買了,最後M君只是口痕買了一個炸咖哩包


第一個Target的觀光點便是金閣寺,約11點便上了巴士,下車時間約11:50,車程都唔近喎

京都 → 金閣寺 【市バス専用一日乗車券カード



下車後便向金閣寺方面前進


 

約行10分鐘才到售買入寺費處,呢刻去金閣寺的人流一般,不算人山人海,相信清水寺就可能有天壤之別


入寺料金 : ¥400 大人
時間 : 9:00 ~ 17:00 【詳情請看官方網址】

而那張入寺劵是一張護符般,對個人來講頗有紀念性



沿途一入去不久便見到金光燦爛的寺,取其名一睇就知是金閣寺,其實我數年前已來過金閣寺,不過當時是同好友來的,所以我好偉大地陪M君再來多一次啦(又要提翻我獨自去偷歡tim)


馬騮仔(大佬) : 我都未來過架,我就代表馬騮兵團影張到此一遊相

再近距離D從另一面影的金閣寺一樣好金



 
影完一輪相後係時侯飲D野補補水先,我總是愛飲粟米湯

約13:00便離開金閣寺


途中見到有雪糕食喎,起初都諗下食唔食好,但好彩最終決定食咋,因在這個閃遊大阪の旅只係食咗呢杯綠茶雪糕,真係少得緊要,一反常態,如果那刻猶疑唔食的話,咁就一定後悔做乜唔食


金閣寺後,第2站就是銀閣寺
金閣寺 → 銀閣寺 【市バス専用一日乗車券カード

約2時便到達銀閣寺駅,同樣落車後要行一段路才到銀閣寺,本應是lunch time,但奈何遊覽時間比預期遲咗,都是自己瞓晏咗而遲咗去遊覽京都所致,所以無得食飯住,等去完銀閣寺 先醫肚,但途中見有串燒食都殺住先啦,小小地一人一串



售價只是¥100一串,雖然職員把2串雞肉放在炭網上加熱,但可惜加熱時間不足,不過我倆都很快把稍凍的串燒吞下肚





14:15終於到達銀閣寺售買入寺費處,入寺劵同樣是一張護符,但入寺費居然貴過金閣寺,乜金唔係貴D咩

入寺料金 : ¥500 大人
時間 : 9:00 ~ 16:30 (冬季) 【詳情請看官方網址】

 
銀閣寺我就真是第一次來,雖然可以很近距離影它,但例影位當然是唔容易有空位,所以從另一邊影影吧了
 
由於還要打算去衹園,所以便急急腳按指示行一圈
 
行到更高處望落去的銀閣寺,好像比近距離還特別丁多,而論可觀性金閣寺銀閣寺好像略勝一籌


約14:40便離開銀閣寺
 
途中見到有間泡芙店まつばや,被吸引停下來買野食lu


馬騮兵團話焗係袋咁耐,聞到香味仲唔拿拿臨走出來咩

我倆分別買了一個原味和一個芝士味,售價每個¥300,都幾足料,好味

 
約15:20便搭巴士前往衹園,目的是食lunch 和順道一逛而已銀閣寺 → 衹園【市バス専用一日乗車券カード


衹園呀‧‧‧‧‧午餐呀‧‧‧‧‧‧個肚快咕咕咕聲

沒有留言:

張貼留言