多多表情

2013年4月13日 星期六

2013年2月5天閃遊大阪の有馬溫泉 ~ 兵衛向陽閣

Day 3 : 13-Feb-13 (Wed) /

Lunch後就返回今晚入住的兵衛向陽閣 Check in


其實一向我倆都會選擇和室為首選,除非睇錢份上,洋室價錢吸引才揀洋室的,其實package是包晒連續4晚心齋橋的酒店,但我又好想住一晚溫泉酒店城崎溫泉已玩日歸,唔想有馬溫泉都日歸,所以就大富貴咁自費book呢晚溫泉酒店,都幾浪費架,不過無法啦,想滿足小小要求就要犧牲一下
房間都OK,一般溫泉酒店格局,仲可以晀望有馬溫泉
房價 : ¥31900 (2人價) 12 buffet

企出露台前望到的環境

馬騮仔終於可以出來影張合照,然後佢地就休息,我地梗係拿拿臨去浸個溫泉先


M君見係酒店網上直接訂房有宿泊特典,咁就當然唔蝕底啦,有7special gift,其實之前都打算去六甲山,但cable car運休,所以有coupon都沒有用,服務員都有同我地講,所以都沒有比cable car coupon我地




房內亦設有免費小食,不過我都無食過,而左下角的那盒並不是房內免費小食,是宿泊特典中其中送的一樣


宿泊特典還有送¥1000 coupon,可於酒店內使用,最後M君就補多少少錢買了以下2對筷子,而家我地係香港就用它來食飯

 

酒店溫泉分3邊,呢轉我只浸了2,進入後都有幾個人浸緊,已有2年沒有在此類大浴場浸溫泉,急不及待下水了,心裡講出句 : 『等呢刻的時間終於到,舒服晒』,要滿足其實可以好簡單,這裡溫泉不錯,我便是很簡單浸一浸就享受這一刻的滿足


趁室內無人才快影一張,因大家都去晒露天溫泉享受中


浸過舒舒服服後,又外出買下手信,之後返回又到晚餐Buffet時刻,好耐無係日本食過Buffet,心裡總有點期望,結果有期望就會有點失望,鍾意食Buffet其中原因是鍾意自由,自己想食乜就攞乜,選擇種類多,仲有是不太習慣被服侍,所以鍾意自己來

有點失望是逛一圈後只覺得種類不算多,好彩都有三文魚,不過味道方面又不錯喎,其實此Buffet不是唔掂,講來講去只是嫌種類唔算太多,視覺不滿足而已,味覺是不錯的,我總是貪心點,有視覺+味覺就perfect





好彩有至愛的粟米湯




值得一讚是甜品,雖然蛋糕種類很少,但其他的款類又幾好味


都有飲品免費飲用
 


以下呢3片牛是每人得一份咋,又真係好好味,鐵板和牛很濃的牛香,怪不知限量,否則我地主攻呢種牛都回本有
 
食到尾聲時,肚子空位不多,只能試到部份甜品,但都弄得不錯,不太甜,心是很想繼續食甜品,可是無能為力,太飽食唔落



返房時當然已鋪好tatami



我倆都當然唔會放過浸溫泉的時間Buffet後休息一會便去浸多轉,返房時又係宵夜時間,是之前買手信時順便買回來做宵夜,但其實都仲飽,所以薯片唯有放回行李中,結果是帶了回港才食

沒有留言:

張貼留言