多多表情

2010年6月3日 星期四

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 8~仙台)

Day 8 : 19-Feb-10 (五)

酒店 : 仙台ホテルグリーンウエル (Hotel Green Well)
房價 : ¥7,500/ Twins Room 【Jalan扣除會員積分後只需 : ¥6,800/ Twins Room 】 

資料網
仙台牛舌Map

乘車紀錄
(1) JR田沢湖 (13:57)【新幹線こまち(Komachi)】→ JR仙台 (15:25) JR全日本Pass

以下行程發生時間由13:17至00:00
13:17到達田沢湖就拿拿臨搵野食醫肚先,好似黎東北咁多日都未試過肚餓架,由於打算搭13:57的新幹線去仙台,所以lunch time並不多,咁一於直接係JR駅附近搵食,但眼前選擇不多,最後入左一間叫『駅前食堂』食lunch了


我很快就決定食咖喱豬扒飯,雖然很簡單,但好似好耐無食過呢,碟飯13:39先搞掂比我,距離新幹線只有17分鐘咋,每次係日本食野都預左要等,因他們多數是即叫即煮,時間上一定會耐D,不像食快餐嘛,不過今次心情好唔同,就算等5分鐘都好心急,只想快D快D,一來肚餓二來怕遲左就miss左班車,當碟咖喱豬扒飯放在眼前時,很快三爬兩撥就食晒喇,好似用左5分鐘咋,唔知係唔係肚餓關係呢,又覺得幾好味,不過日式咖喱飯都好少失準嘅

係我狼吞虎嚥時,M君叫的肉鍋定食仲未黎,佢都心急得很,幸好肉鍋都係2分鐘後出現了,M君同樣以神速clear左個定食,我地從未試個係日本唔洗用十分鐘就食完D野食架,不過M君話呢個肉鍋就麻麻地好食了,食完之後我地要分頭行事了,我就負責比錢,而M君馬上走去昨天鎖行李的Locker取回我地的行李

好彩趕得切入埋閘,取回行李時發覺乜咁重ge,好彩呢個駅有lift啫,咁就免除了攞住行李上落樓梯,其實好多時係東北的JR駅月台都需要誇越過對面的乘車,所以記得留意樓梯後面有無lift呀,攞住行李搭lift方便好多,而且基本上好多個駅都有此類lift的,可好好利用
13:57終於見到新幹線こまち(Komachi)埋駅了:number1:,坐上呢架車就知道與牛舌相聚的時間好快就到啊,牛舌等我呀...))))
 
15:25到達仙台第一件事就是去ホテルグリーンウエル (Hotel Green Well) check in先,以及取回第一天到步後keep係酒店的喼,然後又可以放低呢8間期間的戰利品:laughing6:,呢間酒店都算
ok,價錢平,Twins Room都不算細,對我黎講是有足夠空間的,又可以未入住先keep行李數天,就算check out後繼績keep行李數天都得,唯一是位置不算貼近駅,估計徒步約6-8分鐘啦,不過要留意呢間酒店屬集團式,仙台都有幾間架
 
取房後放低晒所有行李就一身輕,係第一日食過伊達の牛たん後,今日一於直接係牛舌通食多次牛舌來比較一下牛舌通有多間牛舌食店,我地就試利久啦,襯呢個鐘數唔使等位就拿拿臨入去食啦

一望餐牌就有好多野想食想試,又一次眼闊肚窄事件出現了,我地一人一碗牛舌丼,小食就有厚燒牛舌、牛舌腸和牛舌角煮,大家記住呢餐可叫做Tea,並未到晚飯時間架,呢2條友係日本真係傻架,但無計啦,日本美食多不勝數,唔食多d點對得住自己 (貪食的藉口隨時講得出,咪踢爆呀)

那時最搞笑是店員幫我地落單時的反應,當我地講左2個牛舌丼和厚燒牛舌後,他以為我地應該叫完,所以好似想走咁,點知我地仲繼續點菜,可能店員都覺奇怪,呢2個咩人黎架,啱啱放監出黎咩,或是外星人呢,因為其他日本人多數是一人一set咋,怪不知店員都懷疑我地究竟食唔食得晒, 當食完臨走時,原來門口已排晒長龍,嘩! 好彩我地早一步到啫


食完一餐豐富全牛舌宴之後,單以厚燒牛舌來計,我覺得利久略勝,感覺肉質和炭燒得香少少,其實2間都ok,不過要我比較的話,利久羸個馬鼻啦
 
食飽就攬住個肚逛街消化下先,葯房邊少得呢,又見到夾公仔舖,入去兜左個圈,居然勾唔到條夾公仔癮喎,原因一係家中已有不少公仔,而且都幾阻行李位,原因二係d公仔唔多靚,吸引唔到要交學費,咁就慳翻 lu:laughing6:
繼食完利久之後,肚子簡直沒有餓的訊號,起初plan係晚上再試埋喜助的,但後來都係想轉轉口味,倒不如逛多陣,邊行邊留意有咩想食,哈哈! 咁都比M君睇到間食鉄板燒,名叫鉄板ダイニング ちさと ,由於係香港唔會食鉄板燒,因為覺得好貴唔抵食,但係日本食就唔同,貴都覺得值,咁一於今晚個晚餐就食鉄板燒啦
 一坐低就先order野飲,其實亦都是日本人的習慣
雖然我地唔算餓,但一場黎到點都要叫翻幾款ge,食鉄板點可以無牛呢,其餘果d屬配菜啦,我地坐的鉄板枱並沒有其他客,師傅馬上就動手下廚了,其實店內基本無人懂英語,反而其中一位年紀較大的員工略懂少許,所以全程都由他來招呼,我地就用少許日文+少許英語+身體語言和叔叔溝通,他十分有禮和有善
 




 




呢餐共食了¥5,260,總括來說味道只屬一般啦,叫不過不失,但稱不上好好味和有驚喜囉,埋單後當然繼續行下,順道當然唔少得買甜品做宵夜啦
食埋宵夜睇下電視就大覺瞓 lu,抖足精神就預備明早接受山寺的挑戰

沒有留言:

張貼留言