多多表情

2010年7月18日 星期日

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 10~銀山溫泉の日)

Day 10 :  21-Feb-10 (日)
 
酒店 : 銀山溫泉瀧見舘 
房價 :  ¥32,200/ 和室【經楽天book】 
 
資料網
大石田→銀山溫泉bus time table (但我不需搭此巴士,因瀧見舘 有免費送迎)

以下行程發生時間由14:15至17:15

終於到達銀山溫泉瀧見舘 了,成車人都係check in咪搞好耐,點知瀧見館職員安排得好好,分開2邊人辦check in手續,所以一D都等得唔耐,而且職員好細心,館內已備有日英對照的紙,方便問外國旅客有關膳食安排及進食時間等,又介紹埋風呂男女交替時間,以及晚上有車接送至溫泉街的時間,check in過程已感覺到很窩心的服務,當然仲幫我地安排埋第2朝早的shuttle bus,一開始對瀧見舘已有不錯的感覺


等我逐一講下那張日英對照紙啦

1) 晚餐時間有18:00同18:30選擇,我地揀了18:00

2) 晚餐後20:15會有shuttle bus車住客落溫泉街,逗留時間是30分鐘,然後車回旅館


3) 早餐時間7:15至9:00,我地揀了8:00

4) 早餐有和式同洋式選擇,我地揀了洋式,同時揀了食奄列


5) 風呂男女交替時間是18:30

我地被安排入住『戲水』,留意下個門口吖,都幾靚架
 
室內與一般和室設計差不多,但近窗旁果張凳就幾好坐
入到房內見到枱面擺了些小食,同平時其他溫泉旅館送的小食好唔同,睇落都好特別下,食落更加停唔到口,其中一款是炸soba,真係第一次食,好脆好香口 ,我地都鐘意食炸soba多過正常soba,以往我一向都唔會食房間附送的小食,但佢呢款令我和M君都停唔到手,2條友係到係咁食係咁食,最後差不多食完我地先肯行出房去銀山溫泉街
 
瀧見館同樣又有雪鞋免費提供,由於係瀧見館去溫泉街要行一條小路,所以為免出現跣倒的情況出現,一於又換上雪鞋啦,結果行得好穩陣呀,都唔洗就住就住行,又要向雪鞋講聲 : Thank you (多麼阿 lee 架 惰)

 

 
從瀧見館行去溫泉街途中的風景都不俗,而且呢段路的雪仲多過溫泉街喎,見到下圖的橋就知啦,呢條橋有名堂架,叫 『せことい橋』
還見到一條瀑布,從鋪滿白雪旁中湧出的水確有氣勢
由瀧見館的小路行落溫泉街約8-10分鐘,隻腳終於踏入銀山溫泉街了,感覺是......無乜雪喎,feeling差咁D呢
不過憑兩旁古式旅館組成的一條溫泉街確實有一番風味,如果鋪滿雪的話就更添美景了


呢處都有個足湯架,行得攰攰地嘆翻個足湯鬆一鬆都唔錯呢,不過我地就沒有享用了,因為只掛住影相和買紀念品
係溫泉街都見到有些旅客著上自己入住旅館的大褸外套,其實天氣真的不冷,不過睇落好有日本仔feel

大多數人去銀山溫泉都好想入住的能登屋,簡直大人氣


其實銀山溫泉中的 古山閣 係我想住的首選,只可惜幾個月前book房都話已Full,即時down down down,唯有揀第2間啦,發覺 瀧見舘 都不俗喎,所以改投宿於瀧見舘 ,既然現在親臨 古山閣 面前,點都要影翻幅相補數
沿溫泉街再向上行就見銀山莊銀山莊瀧見舘 一樣都不是位於溫泉街的
行行下見到有咖喱包賣,只限外賣的,我地就買了2個,可惜個包是凍冰冰,所以評分只是一般
黎到銀山溫泉當然聯想起『阿信的故事』,以下相片中的伊豆こけし工房位於銀山溫泉街,舖內有不少木公仔,一場黎到點都會幫襯下啦,其實選擇都不少,千挑萬選之下買了2個,一個¥900的阿信公仔,另外一個就重手少許,價值¥3,900,老板娘都很細心包裝得很好,以免整爛


 


相又影完,紀念品又買完,我地便徙步行翻上瀧見舘 ,途中不忘要為馬騮兵團影下相,已証到此一遊



是日搜羅的蓋印




沒有留言:

張貼留言