多多表情

2010年6月7日 星期一

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 9~山寺)

Day 9 :  20-Feb-10 (六)
 
酒店 :  藏王溫泉ホテルルーセント タカミヤ
房價 :  ¥27,600/ 和室【經楽天book】 
 
資料網

乘車紀錄
(1) JR仙台 (08:48)【仙山線快速】→ JR山寺 (09:47) JR全日本
(2) JR山寺 (12:58) )【仙山線】→ JR山形 (13:17) JR全日本
 
以下行程發生時間由08:48至14:00
呢朝早一起身已見到落雪,天陰陰,今早仲要挑戰1015級樓梯的山寺架,初時見到天色不佳都有點怕難度增加架,但唔理咁多了,整理好行李後又keep個喼係酒店 ,說明2月 23日(即3日後)先取回,跟手當然要填飽個肚增強體力至緊要,呢幾日成日食日式早餐,難得今早由我地自己話事食咩野,我地就揀左 MOS BURGER,好掛住日本漢堡呀,見到 MOS BURGER真開心
 


 
話咁快9:47就到達山寺駅了,飄雪隨風撲面,份外覺得山寺有份詩意

首先將背囊鎖locker,只帶輕便的必需品跟身,之後就可以輕輕鬆鬆向山寺進發

離駅不遠直行就見到好靚的雪山景配日式建築物,好簡單的結合足以令我愛上山寺的宝珠山立石寺,雖則要行1015級,但絕對值得架,下著雪反而額外增添雪景的味道,不錯也!

好了,見到登山口的僧人指示牌,就朝住呢個方向行啦,連紙牌的僧人都笑面迎人,以期待的心情去挑戰1015級,對上去奧の院大仏殿絕對有信心呢

沿途風景亦令我不禁停下閒攝數張相

登山口呀,到步了,我地專登安排早上時間來山寺,就是希望會少D人,上落樓級都減少左閃右避的機會,而且覺得梯級少D人行過會無咁容易跣掛,樓級溶左雪變冰或有水面就跣好多架,況且早點起身去行山夠健康呀,平時係香港絕無咁做過,黎到日本咩都無所謂啦


上完數十級樓梯後,就見到『關北靈窟』,要上山就要係呢度放下¥300登山費了,登山時間 : 08:00~17:00,大人¥300 / 中學生¥200 / 小童¥100

比完登山費後,係售票處旁有很多雪鞋供上山人士使用,有齊不同尺碼,如想上山行得安全D,建議換翻對鞋好D,我地當然一定有換啦,而本身自己對鞋就搵個位放低就得了

換完鞋就開始登山了,開頭當然係威係勢啦,有氣有力嘛,加上著左雪鞋果然好行D,因為感覺真係唔跣喎,所以咪可以快快步上樓梯,不過記住我地而家係啱啱開始咋,而且其實步步都有小心行架,不過踏落樓梯的感覺實在好多,確實穩陣D



沿途劃分(1)至(14)個主要點,要登上宝珠山立石寺的『五大堂』和『奧の院大仏殿』,呢1015級就必須要完成才達標了,原來不經不覺係10:30已行到(8)的『せみ塚』,邊行邊欣賞風景蠻不錯,同時果然估中左人不算多,所以都行得自在,只是間中有幾個,而且大家都好禮讓架,當有人落緊梯級時,上梯級者自然就唔行住,企埋一邊,總之是但一方會停下或讓開,好讓大家都可以安全地扶住扶手上落梯級

當行到咁上下開始要抖下氣了,我仲開始出汗呀,開頭仲覺好凍架,而家越行越熱,要停下來回氣先得,馬騮兵團都乘機走出來看看風景

從山上望下的風景靚到呢,可能個個人觀賞角度都唔同架,想知道有幾靚,自己親身來感受吧,雖然間中行到喘氣,但見到美景就舒服晒

途中遇到數名日本嬸嬸,她們已遊畢,正是落梯級走人,當大家相遇時,我停下企開一邊,先讓她們落梯級,其實又是我乘機停低抖順條氣呀,嬸嬸見我大大下深呼吸,即時向我打氣,齊齊叫我加油,奸爸爹...奸爸爹...:blob3:,好多謝她們的支持呢,我馬上致以多謝的樣子,又一次有窩心的感覺,經嬸嬸打氣後,我馬上充滿力量呀:cheers:10:48終於上到『五大堂』,其實多數人會先上『奧の院大仏殿』,然後再行回『五大堂』,但我地就相反先去左『五大堂』,即是已行左八佰幾級啦,這處亦是觀景台,雖然天色不算晴朗,但灰曚曚又是另一番詩意,乘機又係到抖一陣回下氣,平時少運動的人就係咁架喇:laughing:,係觀景台向下望山寺的景色,真是覺得如詩如畫,呢個景點絕對值得我來呀,靚靚靚:love7:






欣賞完美麗風景後,同時又行埋去『奧の院大仏殿』,就完成今次1015級的任務,成功達標,11:15已開始走人,由於比預定時間快上到山,所以我地落山都可以慢慢行lu,當我地走時,天色已轉好,沒有下雪和太陽伯伯出來了,所以梯級反而開始有點溶雪:eyepopping:,幸好已換雪鞋,只要自己加以小心就路路暢通

相反有位日本少年並沒有著雪鞋,他只著普通平低運動鞋:eyepopping:,不幸的事就發生係佢身上,見他已連跌幾次,同行的父母亦很無耐,扶也扶唔切,搞到後面跟住落梯級的人都有點怕(包括我呢),覺得呢幾級即係實好跣啦,變相他好像幫人試路般,不過當我行果幾級時又不是好跣吖,唏! 梗係啦,我有著雪鞋嘛,佢對鞋高危好多,所以冬天要考慮換對雪鞋先上山呢,係梯級跣落地應該都好痛下架

既然有時間鬆動,我地又可以買些山寺和立石寺的手信,當然要買埋罐梨汁坐係休憩處休息下啦,順利完成此任務後覺得行1015級樓梯比預期中容易,雖然都有喘氣休息時間,但比我想像中無咁辛苦,不過我一直見M君行得很輕鬆般,都唔多覺佢喘氣tim,但點知原來佢反而話好tired:eyepopping:,哈哈! 真係奇奇怪怪,估佢唔到,總之我地都為欣賞到山寺美景而高興


12:58就搭仙山線去山形,好野! 到達山形就可以食山形牛呀,諗起都想食

這間山形牛ステーキ & 燒肉かかし 駅前店已在港搵定架,而且又近駅,位於飲食街內,山形牛...等你好耐呀:love4:,店舖並不大,其中已有一半座位給別人預訂了,好彩我地入到去仲有位咋,遲多半個鐘已滿座






呢餐山形牛十分美味,個人覺得¥4,600有300g很抵食呀,因為肉質和牛味都好好:thumbup:



食完一餐好滿足的lunch後,才發覺原來此店有order牛肉放題,價錢只是¥1,100咋,真係好抵,全店得我地是散叫啊,其他人都是食牛肉放題,不過我仍然覺得¥4,600食300g山形牛是抵的其實係山形除左食山形牛外,另一目的就是為左去藏王睇樹冰呢,樹怪等我黎會一會你先

是日搜羅的蓋印



沒有留言:

張貼留言