多多表情

2010年5月6日 星期四

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 5~青森)

Day 5 : 16-Feb-10 (二)

酒店 : 東横イン 弘前駅前
房價 : ¥6,825/Twins Room

資料網
青森県土産観光情報
青森市 Aomori City
ねぶたの里 青森ねぶた祭観光施設
Festival City AUGA
道の駅「なみおか」アップルヒル
十和田湖→青森 (JR Bus Time)
青森Taxi
酸ヶ湯

乘車紀錄
(1) 十和田湖 (08:30)【JR Bus みずうみ701号】→ 青森 (12:25) JR全日本Pass
(2) 青森 (16:23)【JR奧羽本線】→ 弘前 (17:10) JR全日本Pass

以下行程發生時間由07:30至17:10
由於賑山亭的風呂確實吸引唔到我,所以倒不如瞓多一粒鐘把啦:evil4:,今日朝食又是和式為主,幸好都有煙肉蛋,我將煙肉蛋撈左落碗飯到食:D,唔! 咁就好好味同好快食完碗飯喇,整個朝食最開心就是居然有個啫喱甜品,仲係山形名果的 Lafrance(ラ・フランス):thumbright:  
 

早餐過後就搭8:30JR bus向青森邁進,其實之前我plan此行是十和田湖→酸ヶ湯→青森,諗住浸一浸千人風呂嘛,當時JR bus時間是配合到架,不過當時的時間表是秋夏季,因還未出冬季時間表,唉! 點知就是冬季問題呀,當JR bus有冬季時間表時,班次明顯疏落了,破壞了我的計劃啊:eyepopping:,又唔想為左浸酸ケ湯而焗住留幾個鐘,咁唯有放棄酸ケ湯温泉,最多留下次,所以冬季搭車真是要留意班次呀

由十和田湖搭去青森約4小時,都不是短程巴士,佔了一個早上時間,但我很奇怪架,係一個旅程中,我又幾鍾意搭幾小時的巴士(傻傻地),咁當然係一兩程就ok,唔係成日咁搭啦,因為我都幾enjoy這段車程架:love5:,間中又必定有停車處比你落車去個廁所鬆一鬆,仲可以買下野食或紀念品,係日本搭巴士又唔會暈車浪,又可以睇風景,又可以瞓覺:sleepy2:,當幾個鐘後到達目的地更是開心,這純粹個人喜好,如有類同,實屬巧合:imslow:,那麼你又像我一樣嗎?08:30呢班車又是不多人搭,我地又可以各自坐窗口位,而今次第一個停車處是蔦溫泉,一落車就見到旅館,周邊地方唔大,我地落車鬆一鬆和影幾張相就返回巴士繼續向前行了

10:50又在第二個停車處,呢次係酸ケ湯呀,心想: 原本落車後我係去浸千人風呂架:frustrated:,現在變左休息處tim,不過係酸ケ湯做休息處又幾好播,雖則我無得浸啫,但都可以係酸ケ湯周圍逛下:laughing:,最正就是有印呀,又可以比我蓋印:thumbup:,仲有紀念品賣,我又有收穫呢,話時話,一落車已聞到一陣陣的磺味,有機會真係好想見識下酸ケ湯温泉,日帰費用是(大人 : 500円)


酸ケ湯温泉除了﹝早上8:00-9:00﹞和﹝晚上9:00-10:00﹞屬於女性專用外,其餘時間都是混浴,不過聽聞池邊都有牌分『男』、『女』,當然中間沒有野相隔:toothy8:,即是可以互望,有些人會自動浸『男』或『女』,但亦可能看不到牌就是但浸一個,不過話行到室內的視野十分蒙,太大蒸氣,女人們如果想浸混浴又無帶大毛巾包身的話,仲有一個選擇,就係賣紀念品的舖頭買件灰色的浴衣,有埋吊帶架:thumbup:,很安全唔會驚上落水甩毛巾,不過要¥1,000就好似貴左d:eyepopping:
離開酸ヶ湯後,不經不覺12:25就到達青森,原本第一個目的地係Festival City AUGA食海鮮丼,不過呢幾日都食左唔少海鮮類,所以改變下計劃先得:lick:,另外我地當然記得係商場搵Locker,正! 只需100,點都平過JR駅果d

我地係海鮮市場逛左陣,就決定散買些野食啦,我揀了一隻阿波尾鳥的雞翼,嘩! 十分好味呀:thumbleft:,好耐無食過咁好食的雞翼,好入味,我見d日本嬸嬸買好多隻架,應該當餸,M君就買左隻雞脾,佢一樣話好好味,好有雞味:thumbright:,另外仲買左一件薯餅,呢3樣加埋就係青森的第一餐了:hungry:,不錯的選擇啊,我地買完後就係海鮮市場內搵張凳坐低食,其實有時唔需要下下入舖頭坐低食的


係海鮮市場見到有些土產店,點忍得住唔買翻D手信呢:laughing:,蘋果糖、蘋果片、甚至蘋果汁,樣樣都同蘋果有關,通通都係親友指定的手信呀,鬼叫佢地知道我地去東北咩,親友問東北即係邊度呀? 我一講『青森』:number1:,他們已不用繼續聽其他地方,直接說我要蘋果或其製成品,可想而知青森蘋果有幾大吸引力:mrgreen:
 

肚子充左小量電後,我地順便逛逛上層商場,咁就出事呀:eyepopping:,行左一陣就被d鞋和衫吸引住,d衫又唔算貴播,起碼平東京一截:hello1:,發 lu lu,唔洗我講就知發生咩事啦,錶都唔望係咁逛,但又唔敢買咁多,因為今日先 Day 5,但唔買點對得住自己呢:evil4:,少少地獎勵下自己啦,當我買得七七八八時,就輪到M君發作,佢見到間¥100 shop,佢買咩? 就是毛巾,吓! :eyepopping:乜毛巾都要係日本買,佢話係日本買係好用d:laughing6:,其實又咪同我一樣….『祟日』,總之係日本買野都好用d :laughing9:
 
我倆適量出血後,望下錶發覺已是15:00:eyepopping:,真是快樂不知時日過,本應諗住係青森逗留至14:00,然後搭JR去弘前,仲可以參觀弘前城,哈哈! 現在買野都買到過晒鐘數,我和M君異口同聲都認為買野重要:blob2:,寧願搭遲幾班車去弘前啦,shopping完當然要醫醫肚,買野都好花體力架:evil4:,左搵右搵之下就幫襯一間我地從未光顧過的 大戸屋



食完主菜後點都要食翻個甜品先,果然唔錯,好味:thumbup:
馬騮兵團唔好話我地唔照顧你地呀,M君叫果個甜品有香蕉架,開心死佢地:love4:
係搭JR前,我地就係生果檔買左2個蘋果,1個王林和1個金星,2個都係諗住帶回港食的
金星價格最貴當然由馬騮仔保管,唔係點做大佬呀:toothy7:王林就交由臘腸保管,因為臘腸係馬騮仔副手富士就交由卜卜保管,因為剩翻呢個,佢無得揀
 
既然青森用多左時間,咁我地都唔想咁遲先去弘前,睇下JR時間表有一班16:23去弘前喎,急急腳仲唔趕車咩,因為miss左呢班車就要等一個鐘頭先有下一班架,Turbo腳又要開呀,以為入左閘上埋條樓梯就到月台上車,我已出盡力9秒9跑上樓梯架,點知上到樓梯仲要走一段路先係上車處,我當時真的跑到要死,唔好話跑吖,連行都無力,但亦知道班車差不多開出了,鬼叫日本d車好準時咩,我曾有1秒諗過不如算啦,下一班就下一班,但M君仍然向前苦跑喎,同埋我確實都唔想搭遅一班,好啦! 跑死就跑死,繼續向前衝呀,同時見到有數名日本少女同我地一樣跑緊去追車,情景都好搞笑,日本少女(著短裙架:evil4:)跑最前,M君跑中間,唔洗問我一定係包尾啦,情況就好像M君追住架妹,我追住M君,唔怪得知M君跑得咁快,不過好彩有架妹帶頭咋,唔係邊得追到車呀,幸好最後都上到車,不過我跑到連野都講唔到,扯晒蝦呀,好彩無斷氣,真係從未追車追到咁ge款架

抖順條氣就期待下個景點 .......... 弘前

是日搜羅的蓋印






 

沒有留言:

張貼留言