多多表情

2010年3月20日 星期六

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 1~松島海岸)

Day 1 : 12-Feb-10 (Fri)
 
資料網
日本國家旅遊局

發生時由13:33至23:30
 

話咁快係【仙台】搭左35分鐘就到【松島海岸】,一踏出車駅先吸啖新鮮空氣,個人都醒d,駅並不大,門口左邊便是Locker位置,我地第一步當然係去今晚入住的松島センチュリーホテル放低個背囊,前往酒店沿途見到些食店、紀念品店和一些賣燒蠔的舖頭,個靈魂已想逐一光顧,不過肉體係好理性地繼續向酒店方向行,無有怕的,放低背囊後我一定與它們打個招呼:laughing6:
 
 


除了留意到燒蠔食店外,我都會望下其他建築物架,不經不覺原來『伊達政宗歷史館』就在眼前,不過並沒有打算參觀,另外途中還見到今日重點景點的巡島乘船處,陣間就可以同海鷗大戰……期待:blob5:
  

 
終於到了松島センチュリーホテル,酒店是面向松島海景,真高興有海景住啊:laughing9:,酒店只得4層高,幸好我地安排入住2樓,算是沒有被建築物阻擋,如1樓就難講,房間都是一般和洋室的size,不過附設了一個露台,行出露台睇下風景都幾正,環境不錯呢:thumbright:


 
趁未夠鐘搭巡島遊時,當然先去五大堂、瑞巌寺走轉先,話晒都係松島名勝之一,感覺普普通通,影完相就繼續向前走,其實松島不算大,我地所去的地方全是徒步可到,不需搭任何交通工具,徒步都幾好架,一邊行可以一邊睇野買野食野:imslow:
 




離開五大堂就掃街呀,所謂掃街咪係食野law:evil4:,一於去翻之前經過的食店買燒蠔食,望一望價錢是¥200一隻,個人又唔覺好貴播,不過隻蠔的sizemini,我地稍後5分鐘就有得食啦,等等等……燒好 lu:hungry:,我地急不及待把它一口吞下去,嘩! 咪講笑,不是誇張,真係好鮮,好甜好甜好鬼甜,唔好睇佢細細仔,但美味程度係我意料之外,沒有期望下果然會有驚喜,它是我食過最好食的蠔:thumbup:




所謂食開就停不了,途中又見到有間門口有牛舌鏝頭賣,我地又買來試下啦,味道一般,沒甚麼特別,不過勝在熱辣辣


由於在港搵料時見有網友話外邊店舖買蝦條餵海鷗會平d,所以我地買了一包¥150,跟住就直接去巡島乘船,因預先係網上予約有10% off (coupon),我又點會放過呢d著數呢,去到售票處比張印有我個名的discount紙給職員,同時付上¥1,260 (原價¥1,400) 就成功取票了,原來還會送一包細蝦條架,早知自己唔洗買啦


今日我揀了15:00搭『仁王丸』,離開船時間尚有時間,我倆便隨意影下相先:camera:,仲影下泊在旁邊的其他船隻,留意到每當有船開出時,海鷗就像收到order要開工一樣,自動圍住個船頭飛:toothy8:
 


終於夠鐘上船喇,入到去時見到有職員企係上層入口處,如要坐上層要額外付上¥600,當時我地都諗緊究竟比唔比錢坐上層好呢,諗左幾秒後就決定……..比啦:number1:,結果當我地回岸時就肯定這個決定是絕對正確:peace:,當行到上層時,發覺坐上層全是日本人,得我同M君是外地人咋,上層並不滿座,所以我地2人可獨佔一張可坐4-6人的枱,鬆動也,不過查實我地走出去船頭餵海鷗的時間仲多過坐係室內:laughing:
 
 



當『仁王丸』開出不久時,我倆諗緊開包大包蝦條定開佢送果包細ge? 結果就決定開大包啦,橫掂專登買來餵吖嘛:laughing4:,不過到最後其實應該用佢送果包都ok,估唔到大包蝦條比海鷗食,自己反而係食細包,咩世界:eyepopping:
 

攞住蝦條就拿拿臨出船頭同海鷗們混戰,我起初都有點怕:eyes:,怕牠咬到我的手指會痛,所以都帶上手套,點知發覺帶手套攞蝦條有點不便:wierdface:,而且當成功左第一次與海鷗交流後,發覺無我想像中的恐懼感,所以馬上除下手套:laughing:,同牠們來個直接接觸,唔知係咪搭15:00較遲的班次問題,牠們好像不太餓,之前已開餐食飽左,見佢地開頭並不雀躍,好彩經過我地誠意權權不放棄咁伸手不放低,終於打動左佢地呀:blob2:,開始接二連三的搶食,搞到我地想捕捉餵食那一刻的相都唔易,唯有用連環快拍,點都中一張掛:laughing6:





除了我倆外,間中只有幾個日本人出來睇下風景和餵一陣海鷗,睇怕最爛玩都只得我地,無法啦,香港係石屎森林,當外遊都好想relax下,呢個藉口應該講得通掛:evil4:
整個餵海鷗過程比我想像中無咁驚,其實應該話完全唔驚至真,就算偶然被牠咬到手指,我都不覺好痛和怕,所以玩得頗開心:love4:,其實航行中當經過某景點,船內都會廣播介紹,可惜呢我倆個旅客醉翁之意只在餵海鷗,忽略了廣播介紹,不過我地都把握時機影翻數張島上的相架
 

 
不經不覺差不多1小時的巡島遊就結束了,我和M君便落樓梯往下層準備離開,點知:omfg:……..嘩嘩嘩!!! 咪嚇我:shocked:,原來下層坐到人山人海,勁多人,應該唔少香港人tim,心諗會唔會係團呢,總之好嚇人:eyepopping:,估唔到下層原來咁爆,同上層相比,上層寧靜舒適得多,餵海鷗都自由自在,所以今次比多¥600坐上層,對個人來說絕對絕對值得:number1:,相反又証明好多人都不願意付額外錢坐上層,不過不知這情況是否常見,點都好,慶幸上左上層坐,這樣便沒有影響與海鷗同樂之趣巡島遊之後,我地下個景點是瑞嚴寺,途中又見到有燒蠔,當然唔會走雞啦:laughing6:,呢隻都是¥200,又是等數分鐘先可以食左佢,鮮與甜一樣有,但之前食果間的味道略勝一籌



 
食完燒蠔後便進入瑞嚴寺了,只是影些相兜個圈而已,到此一遊啦,沒有甚麼感覺




遊畢完瑞嚴寺後又比我地見到有間店舖有咖喱蠔包賣,好吸引呢:laughing9:,馬上買一個來食下先,個胃同肚都好像無時停,鬼叫佢地個主人咁鍾意係日本食野咩:D,今次我地share食一個包架,M君食左一半先,然後餘下一半就是我的,係呢個時間我發現我蠢左](*,),因為當M君食到中間最後一啖時,我眼白白見到包中間的蠔被他撕左出來:shocked:,佢當然豪不客氣食埋落口:nana:,我馬上投訴,咁我果半個包咪無蠔,剩係得翻d咖喱:omg:,我只食左半個沒有蠔的咖喱蠔包,咁我都唔知應否稱它為『咖喱蠔包』,可能『咖喱包』會貼切d:laughing2:
 




滿足完我地的食欲後,又向橋進發,其實條橋好近Hotel,天色都開始灰暗了,我地行埋條橋就大功告成今日的景點,一條紅色的橋橫誇湖中,來回慢慢行過橋後便直接返酒店
 

 
在房間的露台欣賞了一陣松島海景後,我地馬上去開始浸今次東北之旅的第一個溫泉先



19:00於酒店餐廳開始食半自助式的晚餐:hungry:,何為半自助式呢,因為除了每人有一set指定食物外,另外還設有沙律吧、牛舌、宮崎牛、天婦羅都是放題,我地當然唔會放過任何牛類:laughing6:,可惜比預期差dd,牛舌還可以,但宮崎牛就略為不軟身,不是件件容易咬開,基本牛的香味是有,但整體就一般了,所以是師傅手勢不佳定係肉質貨色不佳呢? 食了數件宮崎牛後,我地之後都只是encore牛舌吧


 






食飽飽之後梗係返房稍作休息,Tatami都已鋪好,抖一陣當然再浸多一轉先晚睡:love10:,不過又估不到經過昨晚零晨機後,今日玩足成日都唔覺好倦播,日遊呢劑特效葯又真係好掂呢,能解除好多心病架,心病還需心葯醫,所以唔去日本點得呢:evil4:
 


住宿感覺
起初選擇松島酒店有2個選擇,一是大部份人都熟識的ホテル松島大観荘,二是呢間松島センチュリーホテル,其實ホテル松島大観荘Buffet食頗為吸引,而且好像吸引不少港人(或自由行)及團體入住,經過考慮後,我地寧願試下呢間,名氣都不俗架,而且都有半自助式的Buffet,經入住後,呢間果然不算多人,令感覺比較寧靜舒服,而且不論服務、房間、環境、溫泉都合格,唯獨是晚餐因為有點失望而扣左少少分,總括平均算ok

是日搜羅的蓋印
 









沒有留言:

張貼留言