多多表情

2010年3月15日 星期一

2010年2月東北尋冰覓湯の旅 (Day 1~仙台)

Day 1 : 12-Feb-10 (Fri)

乘車紀錄
(1) 仙台 (12:58)【JR仙石線快速】→ 松島海岸 (13:33)


發生時由10:35至13:33
 
 
話咁快就到仙台,第一步就先去8日後入住的 ホテルグリーンウエル (Hotel Green Well) 放低個喼,然後變身一人一個背囊(輕鬆D),所有8日的行裝用品就通通放晒係個背囊到,而背囊中當然唔少得有2個摺得埋的shopping bag,隨時開出來放每日會增添的戰利品,個shopping bag好好用架,這樣安排總比日日拖住個喼好,因我地至怕上落車要搵位放喼,尤其是某d酒店送迎車未必大,而且還有其他旅客,總之以最簡便的方法就啱晒我地
選擇呢間酒店有2大原因,() 是因為平 ﹝¥6,800 Twins Room﹞() 是因為佢答應可未入住先keep行李和退房後3日取回行李都得,咁就啱晒我的計劃呀,但唯一係不算好近,網頁寫徒步3分鐘,但我估至少行5-6分鐘啦 (沒有行李來計)
Keep好行李後就急不及待去醫下肚先啦,二話不說就去食牛舌,今餐就揀了去伊達の牛たんエスパル店,其實係仙台很多食牛舌的店鋪,而伊達分店亦不難搵到,很好彩去到即時有位,我當然點了極厚芯たん定食(1,890yen),而M君就叫了極厚芯たん燒き(1,520yen) ,奇怪佢點解單叫炭燒厚牛舌,突然變得咁細食,明明話飛機餐唔好食,要係日本補數架,原來佢話主角係牛舌,剩食單品都OK了,相反我就鍾意一啖飯配一口牛舌,硬係覺得要用飯來配搭



 當一份厚燒牛舌放在眼前時,第一種味道是覺得有炭味喎,我都傻ge,如果唔係點叫炭燒啫,不經不覺厚厚的牛舌已被我消滅左……Clear,但只覺得叫ok而己,又唔覺得屬好好味果種,不過肯定一樣野就是一定好食過香港幾倍先,咁已經ok
 

  
食完牛舌趁仲有少許時間,我地都要好好利用去行下一間便服連鎖店『306』,當然有睇啱野啦,但我地忍住….忍忍忍,因為唔通攞住幾日咩,橫掂幾日後會返仙台,咁一於留翻果日先買啦,不過沽清與否唔敢包
 
望下錶差不多時間搭 由『仙台』去『松島海岸』,我地急步之下就順利上左JR,記得搭【JR仙石線】的入閘處係地下的,不是2/F新幹線那層,而且【JR仙石線】的車不會自動開門的,要上車的話,要等車停好後著了顯示燈,乘客就可以自行按開門掣了,其實之前係日本唔記得邊度都搭過呢類型車架,不過我當時真的都呆了一呆,心諗做乜唔開門GE,原來係自己傻下傻下咋,好彩都係傻左3秒啫,應該無人發現掛

我地上車後就坐定定等待『松島海岸』到著啊


 是日搜羅的蓋印
 


沒有留言:

張貼留言